"Despre companie" fără copy-paste
Imagini
Informații
Descriere
Cât de convingător este textul companiei Dvs. sau a produsului pe care îl promovați? Să verificăm: Deschideți site-ul Dvs. și citiți textul de descriere a companiei. Acum schimbați imaginar numele companiei Dvs. pe cel al concurenților și mai citiți o dată textul. Dacă textul e valabil și pentru concurenți, atunci e inutil să-l afișați pe site.
Veți învăța:
- Să ștergeți "apa" din text. Apa din text sunt formulările standard, pe care le utilizează toată lumea. De exemplu, "utilizăm tehnologii moderne". La masterclass veți afla cum depistați formulările de acest tip și cum le înlocuiți cu date concrete și utile pentru clienți.
- Să scrieți "gustos" și concret Dvs. înțelegeți specificul afacerii pe care o conduceți. Însă cititorul câteodată știe prea puțin... La masterclass veți învăța să explicați simplu și ușor chiar și cele mai dificile lucruri.
- Să faceți textul mai viu prin exemple concrete. Un copywriter bun scrie interesant chiar și despre cele mai plictisitoare domenii. La training vom învăța să folosim exemple concrete și interesante și adresările directe.
- Să expuneți beneficiile pentru client Deseori se întâmplă că cititorul nu înțelege foarte bine caracteristicile unui produs. Vom învăța să explicăm beneficiile, folosind caracteristicile acestuia.
La masterclass veți afla cum să delimitați compania Dvs. de cele ale concurentului și cum să prezentați corect beneficiile de care dispuneți.